О Ф І Ц І Й Н И Й   В Е Б - С А Й Т

Відомості про реєстрацію інформаційного ресурсу

Головна сторінка Мапа сайту Дата: 19.11.2018
укр рус eng
Президент
України
Верховна
Рада України
Урядовий
портал
 : : Міжнародне співробітництво : : Заяви міжнародних організацій
05.07.2010  Версія для друку


Підвищення рівня виконання міжнародних стандартів по боротьбі з відмиванням коштів та фінансуванням тероризму:
Постійний процес вдосконалення
25 червня 2010 року
 
 
У частині постійної перевірки відповідності стандартам по боротьбі з відмиванням коштів та фінансуванням тероризму, Група з розробки фінансових заходів боротьби з відмиванням коштів (FATF) визначила на сьогодні наступні юрисдикції, що мають стратегічні  недоліки в сфері боротьби з відмиванням коштів та фінансуванням тероризму, щодо яких був  розроблений план заходів FATF. Оскільки ситуація у кожній юрисдикції різна, кожна юрисдикція у письмовій формі надала свої зобов’язання щодо усунення встановлених недоліків. FATF прийняла ці зобов’язання.
Велика кількість юрисдикцій поки що залишились поза увагою FATF. FATF, на постійній основі, продовжуватиме визначати додаткові юрисдикції, що становлять ризик в міжнародній фінансовій системі. FATF вже розпочала первинну перевірку певної кількості таких юрисдикцій як частини цього процесу та оголосить результати  в цьому році.
FATF та Регіональні організації за типом FATF продовжать роботу з юрисдикціями, зазначеними вище, та повідомлять про прогрес роботи з ними щодо встановлених недоліків. FATF закликає ці юрисдикції терміново та в межах запропонованих строків завершити імплементацію планів заходів. FATF ретельно контролюватиме імплементацію цих планів заходів та закликає своїх членів розглянути інформацію, подану нижче.

Ангола
В червня 2010 року Ангола зробила політичну заяву на високому рівні щодо співпраці з FATF для усунення стратегічних недоліків в сфері протидії відмиванню коштів та фінансуванню тероризму та показала певний прогрес щодо посилення свого режиму боротьби з ВК/ФТ.  Однак, FATF визначила, що деякі із стратегічних недоліків у сфері боротьби з ВК/ФТ залишаються не усунутими. Ангола продовжить роботу над впровадженням свого плану заходів для усунення цих недоліків, зокрема: 1) належної криміналізації відмивання коштів та фінансування тероризму (Рекомендація 1 та Спеціальна Рекомендація ІІ); 2) забезпечення повної оперативності та ефективного  функціонування Підрозділу фінансової розвідки (Рекомендація 26); 3) становлення та впровадження відповідної правової системи для визначення, відстеження та замороження терористичних активів (Спеціальна Рекомендація ІІІ); 4) ратифікації Конвенції ООН про запобігання фінансуванню тероризму та Конвенції ООН про боротьбу з транснаціональною організованою злочинністю.

Антигуа і Барбуда
У лютому 2010 року Антигуа і Барбуда зробила політичну заяву на високому рівні щодо співпраці з FATF та  СFATF для усунення стратегічних недоліків в сфері протидії відмиванню коштів та фінансуванню тероризму. З цього часу  Антигуа і Барбуда продемонструвала прогрес в частині вдосконалення режиму протидії ВК/ФТ, включаючи прийняття змін до Закону про боротьбу з тероризмом 2010 року для запровадження правової системи щодо визначення та замороження терористичних активів. Однак, FATF визначила, що деякі із стратегічних недоліків у сфері боротьби з ВК/ФТ залишаються не усунутими. Антигуа і Барбуда продовжить роботу над впровадженням свого плану заходів для усунення цих недоліків, зокрема: 1) впровадження відповідної правової системи для визначення та замороження терористичних активів (Спеціальна Рекомендація ІІІ); 2) вдосконалення загального режиму нагляду (Рекомендація 23); та 3) підвищення фінансової  прозорості (Рекомендація 4). FATF закликає Антигуа і Барбуда усунути вказані недоліки та продовжити процес впровадження плану заходів.

Азербайджан
У лютому 2010 року Азербайджан зробив політичну заяву на високому рівні щодо співпраці з FATF та MONEYVAL для усунення стратегічних недоліків в сфері протидії відмиванню коштів та фінансуванню тероризму. З цього часу Азербайджан продемонстрував прогрес у вдосконаленні режиму протидії відмиванню коштів та фінансуванню тероризму, зокрема внесення змін, що стосувались криміналізації відмивання коштів та фінансування тероризму, запровадження процедур замороження коштів терористів, та посилення функціонування ПФР. FATF та MONEYVAL здійснять виїзний візит для підтвердження незворотності процесу щодо впровадження реформ та заходів, спрямованих на усунення недоліків, попередньо визначених FATF.

Болівія
У лютому 2010 року Болівія зробила політичну заяву на високому рівні щодо співпраці з FATF та GAFISUD для усунення стратегічних недоліків в сфері протидії відмиванню коштів та фінансуванню тероризму. З цього часу Болівія продемонструвала прогрес у вдосконаленні режиму протидії відмиванню коштів та фінансуванню тероризму, включаючи введення в дію 31 березня 2010 року нового Закону про боротьбу з відмивання коштів для вдосконалення криміналізації відмивання коштів та посилення функцій ПФР. Однак, FATF визначила, що деякі із стратегічних недоліків в сфері протидії відмиванню коштів та фінансуванню тероризму залишаються не усунутими. Болівія повинна продовжити роботу по імплементації плану заходів для усунення цих недоліків, в тому числі: 1) забезпечення відповідної криміналізації відмивання коштів (Рекомендація 1);  2) відповідна криміналізація фінансування тероризму (Рекомендація ІІ); 3) створення та імплементація адекватної правової бази з метою визначення та заморожування терористичних активів (Спеціальна Рекомендація ІІІ); 4) створення дієвого та ефективного ПФР (Рекомендація 26). FATF закликає Болівію усунути вказані недоліки та продовжити процес впровадження плану заходів.

Еквадор
У лютому 2010 року Еквадор зробив політичну заяву на високому рівні щодо співпраці з FATF та GAFISUD для усунення стратегічних недоліків в сфері протидії відмиванню коштів та фінансуванню тероризму. Еквадор продемонстрував прогрес щодо вдосконалення режиму боротьби  відмиванням коштів та фінансуванням тероризму, включаючи подання до Конгресу змін до відповідного законодавства. Однак, FATF визначила, що деякі із стратегічних недоліків в сфері протидії відмиванню коштів та фінансуванню тероризму залишаються не усунутими. Еквадор повинен продовжити роботу по імплементації плану заходів для усунення цих недоліків, в тому числі: 1) відповідна криміналізація відмивання коштів та фінансування тероризму (Рекомендація 1 та Спеціальна Рекомендація ІІ); 2) встановлення та імплементація відповідних процедур щодо визначення та замороження терористичних коштів (Спеціальна Рекомендація ІІІ); 3) впровадження відповідних процедур щодо конфіскації коштів, пов’язаних з відмиванням коштів (Рекомендація 3); 4) посилення та вдосконалення координації нагляду за фінансовим сектором (Рекомендація 23). FATF закликає Болівію усунути вказані недоліки та продовжити процес впровадження плану заходів.

Ефіопія
У лютому 2010 року Ефіопія зробила політичну заяву на високому рівні щодо співпраці з FATF для усунення стратегічних недоліків в сфері протидії відмиванню коштів та фінансуванню тероризму. Ефіопія продемонструвала прогрес у вдосконаленні режиму протидії відмиванню коштів та фінансуванню тероризму. Однак, FATF визначила, що деякі із стратегічних недоліків в сфері протидії відмиванню коштів та фінансуванню тероризму залишаються не усунутими. Ефіопія повинна продовжити роботу по імплементації плану заходів для усунення цих недоліків, в тому числі: 1) відповідна криміналізація відмивання коштів та фінансування тероризму (Рекомендація 1 та Спеціальна Рекомендація ІІ); 2) встановлення та імплементація відповідних процедур щодо визначення та замороження терористичних коштів (Спеціальна Рекомендація ІІІ); 3) забезпечення повної операційності та ефективного функціонування Підрозділу фінансової розвідки (Рекомендація 26); 4) встановлення та впровадження відповідної правової бази для визначення та замороження терористичних активів (Спеціальна Рекомендація ІІІ); 5) підвищення обізнаності правоохоронних органів щодо протидії відмиванню коштів та фінансуванню тероризму (Рекомендація 27); та 6) запровадити ефективні, пропорційні та переконливі санкції для фізичних і юридичних осіб, що не виконують національні вимоги в сфері протидії відмиванню коштів та фінансуванню тероризму (Рекомендація 17). FATF закликає Ефіопію усунути вказані недоліки та продовжити процес впровадження плану заходів.

Греція
У лютому 2010 року Греція зробила політичну заяву на високому рівні щодо співпраці з FATF для усунення стратегічних недоліків в сфері протидії відмиванню коштів та фінансуванню тероризму. З цього часу Греція продемонструвала прогрес, включаючи вжиття заходів щодо підвищення ефективності ПФР та розробки законодавства, спрямованого на усунення визначених недоліків щодо належної криміналізації фінансування тероризму. Однак, FATF визначила, що деякі із стратегічних недоліків в сфері протидії відмиванню коштів та фінансуванню тероризму залишаються не усунутими. Греція повинна продовжити роботу по імплементації плану заходів для усунення цих недоліків, в тому числі: 1) вирішення питань, що залишились стосовно адекватної криміналізації фінансування тероризму (Спеціальна Рекомендація ІІ); 2) покращення механізмів та процедур щодо замороження терористичних активів (Спеціальна Рекомендація ІІІ); та (3) посилення ефективності ПФР (Рекомендація 26). FATF закликає Грецію усунути вказані недоліки та продовжити процес впровадження плану заходів.

Індонезія
У лютому 2010 року Індонезія зробила політичну заяву на високому рівні щодо співпраці з FATF та APG для усунення стратегічних недоліків в сфері протидії відмиванню коштів та фінансуванню тероризму. Індонезія продемонструвала свій прогрес щодо покращення режиму боротьби з відмиванням коштів та фінансуванням тероризму; але FATF  встановила, що залишаються деякі стратегічні недоліки щодо боротьби з відмиванням коштів та фінансуванням тероризму. Індонезія повинна продовжити роботу по імплементації плану заходів для усунення цих недоліків, в тому числі: (1) адекватна криміналізація відмивання коштів та фінансування тероризму (Рекомендація 1 та Спеціальна Рекомендація ІІ); (2) створення та імплементація адекватних процедур з метою встановлення та заморожування  терористичних активів (Спеціальна Рекомендація ІІІ); та (3) внесення змін до законів чи інших інструментів та їх імплементація, з метою повного виконання Міжнародної Конвенції щодо боротьби з фінансуванням тероризму (1999) (Спеціальна Рекомендація І). FATF закликає Індонезію усунути вказані недоліки та продовжити процес впровадження плану заходів.

Кенія
У лютому 2010 року Кенія зробила політичну заяву на високому рівні щодо співпраці з FATF та ESAAMLG для усунення стратегічних недоліків в сфері протидії відмиванню коштів та фінансуванню тероризму. Кенія продемонструвала свій прогрес щодо покращення режиму боротьби з відмиванням коштів та фінансуванням тероризму, включаючи введення в дію 8 червня 2010 року Закону про боротьбу з відмиванням коштів та злочинними доходами. Однак, FATF визначила, що деякі із стратегічних недоліків в сфері протидії відмиванню коштів та фінансуванню тероризму залишаються не усунутими. Кенія повинна продовжити роботу по імплементації плану заходів для усунення цих недоліків, в тому числі: 1) адекватна криміналізація відмивання коштів та фінансування тероризму (Рекомендація 1 та Спеціальна Рекомендація ІІ); 2) забезпечення ефективного функціонування ПФР (Рекомендація 26); 3) створення та імплементація адекватної правової бази з метою встановлення та заморожування терористичних активів (Спеціальна Рекомендація ІІІ); 4) підвищення обізнаності правоохоронних органів щодо боротьби з відмиванням коштів та фінансуванням тероризму (Рекомендація 27); (5) імплементація ефективних, пропорційних та переконливих санкцій, з метою співпраці з фізичними та юридичними особами, що не відповідають вимогам національної системи боротьби з відмиванням коштів та фінансуванням тероризму (Рекомендація 17). FATF закликає Кенію усунути вказані недоліки та продовжити процес впровадження плану заходів.

Марокко
У лютому 2010 року Марокко зробило політичну заяву на високому рівні щодо співпраці з FATF та MENAFATF для усунення стратегічних недоліків в сфері протидії відмиванню коштів та фінансуванню тероризму. Марокко продемонструвало свій прогрес щодо покращення режиму боротьби з відмиванням коштів та фінансуванням тероризму, включаючи вжиття попередніх заходів для надання ПФР більшої операційності та розробки Закону про боротьбу з відмиванням коштів. Однак, FATF визначила, що деякі із стратегічних недоліків в сфері протидії відмиванню коштів та фінансуванню тероризму залишаються не усунутими. Марокко повинно продовжити роботу по імплементації плану заходів для усунення цих недоліків, в тому числі: 1) внесення змін до Кримінального Кодексу, з метою розширення меж правопорушень з відмивання коштів та фінансування тероризму (Рекомендація 1 та Спеціальна Рекомендація ІІ);  (2) внесення змін до відповідних законів та нормативно-правових актів щодо недоліків вимог заходів належної перевірки клієнта (Рекомендація 5); та (3) забезпечення цілком дієвого та ефективного функціонування ПФР (Рекомендація 26). FATF закликає Марокко усунути вказані недоліки та продовжити процес впровадження плану заходів.

М’янма
У лютому 2010 року М’янма зробила політичну заяву на високому рівні щодо співпраці з FATF та APGдля усунення стратегічних недоліків в сфері протидії відмиванню коштів та фінансуванню тероризму. З цього часу М’янма продемонструвала свій прогрес щодо покращення режиму боротьби з відмиванням коштів та фінансуванням тероризму; однак, FATF визначила, що деякі із стратегічних недоліків в сфері протидії відмиванню коштів та фінансуванню тероризму залишаються не усунутими. М’янма повинна продовжити роботу по імплементації плану заходів для усунення цих недоліків, в тому числі: (1) адекватна криміналізація відмивання коштів та фінансування тероризму (Рекомендація 1 та Спеціальна Рекомендація ІІ); (2) створення та імплементація адекватних процедур з метою визначення та заморожування  терористичних активів (Спеціальна Рекомендація ІІІ); посилення системи екстрадиції по відношенню до фінансування тероризму (Рекомендація 35 та Спеціальна Рекомендація 4); забезпечення цілком дієвого та ефективного функціонування ПФР (Рекомендація 26);  (5) покращення фінансової прозорості (Рекомендація 4); та (6) посилення заходів належної перевірки клієнта (Рекомендація 5). FATF закликає М’янму усунути вказані недоліки та продовжити процес впровадження плану заходів.

Непал
У лютому 2010 року Непал зробив політичну заяву на високому рівні щодо співпраці з FATF та APGдля усунення стратегічних недоліків в сфері протидії відмиванню коштів та фінансуванню тероризму. З цього часу Непал продемонстрував свій прогрес щодо покращення режиму боротьби з відмиванням коштів та фінансуванням тероризму, включаючи розширення положень Закону про боротьбу з відмиванням коштів в частині криміналізації більш широкого спектру злочинів. Непал повинен продовжити роботу по імплементації плану заходів для усунення цих недоліків, в тому числі: (1) відповідна криміналізація відмивання коштів та фінансування тероризму (Рекомендація 1 та Спеціальна Рекомендація ІІ); (2) встановлення та впровадження відповідних процедур щодо виявлення та блокування терористичних активів (Спеціальна Рекомендація ІІІ); (3) впровадження відповідних процедур конфіскації коштів, пов’язаних з відмиванням коштів (Рекомендація 3); (4) розробка та впровадження відповідного законодавства щодо надання взаємної правової допомоги (Рекомендація 36). FATF закликає Непал усунути вказані недоліки та продовжити процес впровадження плану заходів.

Нігерія
У лютому 2010 року Нігерія зробила політичну заяву на високому рівні щодо співпраці з FATF та GIABA для усунення стратегічних недоліків в сфері протидії відмиванню коштів та фінансуванню тероризму. З цього часу Нігерія продемонструвала свій прогрес щодо покращення режиму боротьби з відмиванням коштів та фінансуванням тероризму; однак, FATF визначила, що деякі із стратегічних недоліків в сфері протидії відмиванню коштів та фінансуванню тероризму залишаються не усунутими. Нігерія повинна продовжити роботу по імплементації плану заходів для усунення цих недоліків, в тому числі: (1) відповідна криміналізація відмивання коштів та фінансування тероризму (Рекомендація 1 та Спеціальна Рекомендація ІІ); (2) встановлення та впровадження відповідних процедур щодо виявлення та блокування терористичних активів (Спеціальна Рекомендація ІІІ); (3) забезпечити, що відповідні закони та нормативно-правові акти передбачають вимоги у проведенні заходів належної перевірки клієнта, а також їх поширення на усі фінансові установи (Рекомендація 5); та (4) доведення, що система нагляду в сфері протидії відмиванню коштів та фінансуванню тероризму ефективно діє в усьому фінансовому секторі (Рекомендація 23). FATF закликає Нігерію усунути вказані недоліки та продовжити процес впровадження плану заходів.

Пакистан
У лютому 2010 року Пакистан зробив політичну заяву на високому рівні щодо співпраці з FATF та APGдля усунення стратегічних недоліків в сфері протидії відмиванню коштів та фінансуванню тероризму. Пакистан продемонстрував свій прогрес щодо покращення режиму боротьби з відмиванням коштів та фінансуванням тероризму, включаючи прийняття постійно діючого Закону про боротьбу з відмиванням коштів. Однак, FATF визначила, що деякі із стратегічних недоліків в сфері протидії відмиванню коштів та фінансуванню тероризму залишаються не усунутими. Пакистан продовжить роботу по імплементації плану заходів для усунення цих недоліків, в тому числі: 1) демонстрація належної криміналізації відмивання коштів та фінансування тероризму (Рекомендація 1 та Спеціальна Рекомендація ІІ); 2) демонстрація відповідних процедур щодо визначення, замороження та конфіскації терористичних активів (Спеціальна Рекомендація ІІІ); 3) забезпечення повної операційності та ефективного функціонування Підрозділу фінансової розвідки (Рекомендація 26); 4) демонстрація належного регулювання сфери надавачів фінансових послуг, включаючи відповідний режим застосування санкцій та посилення запобіжних заходів щодо відмивання коштів та фінансування тероризму для цього сектору (Спеціальна Рекомендація VI); та 5) вдосконалення та впровадження ефективного контролю за транскордонними операціями з готівковими коштами (Спеціальна Рекомендація IX). FATF закликає Пакистан усунути вказані недоліки та продовжити процес впровадження плану заходів.

Парагвай
У лютому 2010 року Парагвай зробив політичну заяву на високому рівні щодо співпраці з FATF та GAFISUD для усунення стратегічних недоліків в сфері протидії відмиванню коштів та фінансуванню тероризму. З цього часу Парагвай продемонстрував свій прогрес щодо покращення режиму боротьби з відмиванням коштів та фінансуванням тероризму, включаючи введення в дію 23 червня 2010 року закону, що криміналізує фінансування тероризму, що потребує додаткового аналізу з боку FATF, та прийняття 17 червня  2010 року положень щодо здіснення контролю за транскордонними операціями з готівкою. Однак, FATF визначила, що деякі із стратегічних недоліків в сфері протидії відмиванню коштів та фінансуванню тероризму залишаються не усунутими. Парагвай продовжить роботу по імплементації плану заходів для усунення цих недоліків, в тому числі:  (1) відповідна криміналізація фінансування тероризму (Спеціальна Рекомендація II); (2) встановити та імплементувати адекватні процедури виявлення, замороження та конфіскації терористичних активів (Спеціальна Рекомендація III); (3) збільшити фінансову прозорість (Рекомендація 4); (4) покращити та розширити заходи належної перевірки клієнта (Рекомендація 5), та (5) розробити та запровадити ефективний контроль транскордонних готівкових операцій (Спеціальна Рекомендація IX). FATF закликає Парагвай усунути вказані недоліки та продовжити процес впровадження плану заходів.

Катар
У лютому 2010 року Катар зробив політичну заяву на високому рівні щодо співпраці з FATF та MENAFATF для усунення стратегічних недоліків в сфері протидії відмиванню коштів та фінансуванню тероризму. З цього часу Катар продемонстрував свій прогрес щодо покращення режиму боротьби з відмиванням коштів та фінансуванням тероризму, включаючи введення в дію нового Закону про боротьбу з відмиванням коштів та фінансуванням тероризму, прийняття нових положень в сфері боротьби з відмиванням коштів та фінансуванням тероризму для фінансового сектору та надання рекомендацій щодо вимог до звітування про підозрілі операції. FATF та MENAFATF здійснять виїзний візит для підтвердження незворотності процесу щодо впровадження реформ та заходів, спрямованих на усунення недоліків, попередньо визначених FATF.

Шрі-Ланка
У лютому 2010 року Шрі-Ланка зробила політичну заяву на високому рівні щодо співпраці з FATF та APGдля усунення стратегічних недоліків в сфері протидії відмиванню коштів та фінансуванню тероризму. З цього часу Шрі-Ланка продемонструвала свій прогрес щодо покращення режиму боротьби з відмиванням коштів та фінансуванням тероризму; однак, FATF визначила, що деякі із стратегічних недоліків в сфері протидії відмиванню коштів та фінансуванню тероризму залишаються не усунутими. Шрі-Ланка повинна продовжити роботу по імплементації плану заходів для усунення цих недоліків, в тому числі (1) відповідна криміналізація відмивання коштів та фінансування тероризму (Рекомендація 1 та Спеціальна Рекомендація II); та (2) встановити та запровадити адекватні процедури виявлення та замороження терористичних активів (Спеціальна Рекомендація III). FATF закликає Шрі-Ланку усунути вказані недоліки та продовжити процес впровадження плану заходів.

Судан
У лютому 2010 року Судан зробив політичну заяву на високому рівні щодо співпраці з FATF та MENAFATF для усунення стратегічних недоліків в сфері протидії відмиванню коштів та фінансуванню тероризму. З цього часу Судан продемонстрував свій прогрес щодо покращення режиму боротьби з відмиванням коштів та фінансуванням тероризму, включаючи вжиття попередніх заходів щодо надання операційності ПФР. Однак, FATF визначила, що деякі із стратегічних недоліків в сфері протидії відмиванню коштів та фінансуванню тероризму залишаються не усунутими. Судан повинен продовжити роботу по імплементації плану заходів для усунення цих недоліків, в тому числі: (1) імплементувати адекватні процедури ідентифікації та замороження терористичних активів (Спеціальна Рекомендація III); (2) забезпечити повне функціонування та ефективну роботу Підрозділу фінансової розвідки (Рекомендація 26); (3) повідомити фінансові установи про необхідність надсилання повідомлень про підозрілі операції щодо відмивання коштів та фінансування тероризму  та забезпечити надання повідомлень (Рекомендація 13 та Спеціальна Рекомендація IV) та (4) запровадити програму нагляду для регуляторів з метою виконання положень нового закону та інших нормативно-правових актів (Рекомендація 23). FATF закликає Судан усунути вказані недоліки та продовжити процес впровадження плану заходів.

Сирія
У лютому 2010 року Сирія зробила політичну заяву на високому рівні щодо співпраці з FATF та MENAFATF для усунення стратегічних недоліків в сфері протидії відмиванню коштів та фінансуванню тероризму. З цього часу Сирія продемонструвала свій прогрес щодо покращення режиму боротьби з відмиванням коштів та фінансуванням тероризму; однак, FATF визначила, що деякі із стратегічних недоліків в сфері протидії відмиванню коштів та фінансуванню тероризму залишаються не усунутими. Сирія повинна продовжити роботу по імплементації плану заходів для усунення цих недоліків, в тому числі: (1) вжити необхідні заходи для запровадження та посилення виконання Міжнародної конвенції про боротьбу з фінансуванням тероризму 1999 року (Спеціальна Рекомендація I); (2) адекватно криміналізувати фінансування тероризму (Спеціальна Рекомендація ІI); (3) імплементувати адекватні процедури ідентифікації та замороження терористичних активів (Спеціальна Рекомендація III); (4) повідомити фінансові установи про необхідність надсилання повідомлень про підозрілі операції щодо відмивання коштів та фінансування тероризму та забезпечити надання повідомлень (Рекомендація 13 та Спеціальна Рекомендація IV) та (5) прийняти відповідні закони та здійснити процедури щодо забезпечення взаємної правової допомоги (Рекомендації 36-38, Спеціальна Рекомендація V). FATF закликає Сирію усунути вказані недоліки та продовжити процес впровадження плану заходів.

Таїланд
У лютому 2010 року Таїланд зробив політичну заяву на високому рівні щодо співпраці з FATF та АТГ для усунення стратегічних недоліків в сфері протидії відмиванню коштів та фінансуванню тероризму. З цього часу Таїланд продемонстрував свій прогрес щодо покращення режиму боротьби з відмиванням коштів та фінансуванням тероризму; однак, FATF визначила, що деякі із стратегічних недоліків в сфері протидії відмиванню коштів та фінансуванню тероризму залишаються не усунутими. Таїланд повинен продовжити роботу по імплементації плану заходів для усунення цих недоліків, в тому числі: (1) адекватно криміналізувати фінансування тероризму (Спеціальна Рекомендація ІI);                  (2) встановити та вжити адекватні процедури ідентифікації та замороження терористичних активів (Спеціальна Рекомендація III), та (3) надалі здійснювати посилений нагляд щодо протидії відмивання коштів/фінансування тероризму (Рекомендація 23). FATF закликає Таїланд усунути вказані недоліки та продовжити процес впровадження плану заходів.

Тринідад і Тобаго
У лютому 2010 року Тринідад і Тобаго зробив політичну заяву на високому рівні щодо співпраці з FATF та CFATF для усунення стратегічних недоліків в сфері протидії відмиванню коштів та фінансуванню тероризму. З цього часу Тринідад і Тобаго продемонстрував свій прогрес щодо покращення режиму боротьби з відмиванням коштів та фінансуванням тероризму; однак, FATF визначила, що деякі із стратегічних недоліків в сфері протидії відмиванню коштів та фінансуванню тероризму залишаються не усунутими. Тринідад і Тобаго повинен продовжити роботу по імплементації плану заходів для усунення цих недоліків, в тому числі: (1) імплементувати адекватні процедури ідентифікації та замороження терористичних активів (Спеціальна Рекомендація III); (2) вжити адекватні процедури конфіскації активів пов’язаних з відмиванням коштів (Рекомендація 3); (3) забезпечити повне функціонування та ефективну роботу Підрозділу фінансової розвідки, зокрема забезпечити нагляд (Рекомендація 26). FATF закликає Тринідад і Тобаго усунути вказані недоліки та продовжити процес впровадження плану заходів.

Туреччина
У лютому 2010 року Туреччина зробила політичну заяву на високому рівні щодо співпраці з FATF для усунення стратегічних недоліків в сфері протидії відмиванню коштів та фінансуванню тероризму. З цього часу Туреччина продемонструвала свій прогрес щодо покращення режиму боротьби з відмиванням коштів та фінансуванням тероризму, включаючи розробку законодавства по боротьбі з фінансуванням тероризму. Однак, FATF визначила, що деякі із стратегічних недоліків в сфері протидії відмиванню коштів та фінансуванню тероризму залишаються не усунутими. Туреччина повинна продовжити роботу по імплементації плану заходів для усунення цих недоліків, в тому числі: (1) адекватно криміналізувати фінансування тероризму (Спеціальна Рекомендація ІI) та (2) впровадити законодавчу базу щодо ідентифікації та замороження терористичних активів (Спеціальна Рекомендація III). FATF закликає Туреччину усунути вказані недоліки та продовжити процес впровадження плану заходів.

Туркменістан
У лютому 2010 року Туркменістан зробив політичну заяву на високому рівні щодо співпраці з FATF та ЄАГ для усунення стратегічних недоліків в сфері протидії відмиванню коштів та фінансуванню тероризму. Туркменістан продемонстрував прогрес щодо вдосконалення режиму боротьби з відмиванням коштів та фінансуванням тероризму, включаючи прийняття закону, що криміналізує фінансування тероризму, створення ПФР та запровадження положень щодо звітування. Однак, FATF визначила, що деякі із стратегічних недоліків в сфері протидії відмиванню коштів та фінансуванню тероризму залишаються не усунутими. Туркменістан повинен продовжити роботу по імплементації плану заходів для усунення цих недоліків, в тому числі: 1) усунення недоліків щодо криміналізації відмивання коштів та фінансування тероризму (Рекомендація 1 та Спеціальна Рекомендація ІІ); 2) запровадження відповідних процедур щодо визначення та невідкладного замороження терористичних активів (Спеціально Рекомендація ІІІ); 3) забезпечення повної операційності та ефективного функціонування ПФР (Рекомендація 26); 4) становлення співробітництва між ПФР та національними органами, включаючи наглядові органи; та  5) посилення міжнародного співробітництва. FATF закликає Туркменістан усунути вказані недоліки та продовжити процес впровадження плану заходів.

Україна
У лютому 2010 року Україна зробила політичну заяву на високому рівні щодо співпраці з FATF та MONEYVAL для усунення стратегічних недоліків в сфері протидії відмиванню коштів та фінансуванню тероризму. З цього часу Україна продемонструвала свій прогрес щодо покращення режиму боротьби з відмиванням коштів та фінансуванням тероризму, включаючи прийняття нового Закону про боротьбу з відмиванням коштів та фінансуванням тероризму. Однак, FATF визначила, що деякі із стратегічних недоліків в сфері протидії відмиванню коштів та фінансуванню тероризму залишаються не усунутими. Україна повинна продовжити роботу по імплементації плану заходів для усунення цих недоліків, в тому числі: (1) повністю усунути недоліки щодо криміналізації відмивання коштів та фінансування тероризму (Рекомендація 1 та Спеціальна Рекомендація ІI); (2) розробити та запровадити законодавчу базу щодо ідентифікації та замороження терористичних активів (Спеціальна Рекомендація III). FATF закликає Україну усунути вказані недоліки та продовжити процес впровадження плану заходів.

Ємен
У лютому 2010 року Ємен зробив політичну заяву на високому рівні щодо співпраці з FATF та MENFATF для усунення стратегічних недоліків в сфері протидії відмиванню коштів та фінансуванню тероризму. З цього часу Ємен продемонстрував свій прогрес щодо покращення режиму боротьби з відмиванням коштів та фінансуванням тероризму; однак, FATF визначила, що деякі із стратегічних недоліків в сфері протидії відмиванню коштів та фінансуванню тероризму залишаються не усунутими. Ємен повинен продовжити роботу по імплементації плану заходів для усунення цих недоліків, в тому числі: (1) адекватно криміналізувати відмивання коштів (Рекомендація І); (2) запровадити та імплементувати адекватні процедури ідентифікації та замороження терористичних активів (Спеціальна Рекомендація III); (3) надати рекомендації/інструкції підзвітним установам стосовно їх обов’язків щодо протидії відмивання коштів та фінансування тероризму (Рекомендація 25); (4) підвищення ефективності здійснення моніторингу фінансового сектору наглядовими органами та ПФР, забезпечивши виконання підзвітними установами вимог надання повідомлень про підозрілі операції, особливо стосовно фінансування тероризму (Рекомендація 23); та (5) забезпечити повне функціонування та ефективну роботу Підрозділу фінансової розвідки (Рекомендація 26). FATF закликає Ємен усунути вказані недоліки та продовжити процес впровадження плану заходів.

Гаряча лінія
Форми подання інформації
Перелік терористів
Перелік ризикованих країн
ДЛЯ ГРОМАДЯН З ПОРУШЕННЯМ СЛУХУ!
ЗМІ про Держфінмоніторинг

22.06.2018
ОФІЦІЙНЕ ІНТЕРНЕТ ПРЕДСТАВНИЦТВО ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ


Про відзначення державними нагородами України

01.03.2018
УКРІНФОРМ


Ігор Черкаський, голова Держслужби фінансового моніторингу: «Фінансова система має відповідати глобальним стандартам, інакше економічне зростання неможливе»

29.08.2017
ОФІЦІЙНЕ ІНТЕРНЕТ ПРЕДСТАВНИЦТВО ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ


Про відзначення державними нагородами України з нагоди Дня незалежності України

29.06.2017
ОФІЦІЙНЕ ІНТЕРНЕТ ПРЕДСТАВНИЦТВО ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ


Про відзначення державними нагородами України з нагоди Дня Конституції України

02.03.2017
НАЦІОНАЛЬНЕ АГЕНСТВО З ПИТАНЬ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ


Переможці на зайняття посад державної служби категорії «А» за 28.02.2017 року

Лист Адміністратору Архів подій RSS