О Ф І Ц І Й Н И Й   В Е Б - С А Й Т

Відомості про реєстрацію інформаційного ресурсу

Головна сторінка Мапа сайту Дата: 19.11.2018
укр рус eng
Президент
України
Верховна
Рада України
Урядовий
портал
 : : Міжнародне співробітництво : : Заяви міжнародних організацій
30.03.2010  Версія для друку


 

Заява Президента FATF, Абу-Дабі, 17-19 лютого 2010 року
У період з 14 по 19 лютого 2010 року в м. Абу-Дабі відбулося перше спільне Пленарне засідання FATF-MENAFATF. В ході засідання було проведено спільну сесію під головуванням MENAFATF і яка розглянула численні питання. Ці питання включали:
 (i) Огляд ініціатив, запроваджених MENAFATF та країнами-членами MENAFATF, а також пріоритети у боротьбі з відмиванням коштів та фінансуванням тероризму;
 (ii) Огляд прикладів щодо загроз з якими стикаються країни регіону (СР.IX: фізичне транскордонне перевезення готівки) із зазначенням регіональних типових прикладів (досвід Тунісу щодо дотримання вимог СР. IX); та
 (iii) Перспективи MENAFATF в частині перегляду FATF міжнародних стандартів в сфері боротьби з відмиванням коштів та фінансуванням тероризму, що здійснюється в рамках підготовки до 4-го раунду оцінки.
Рішення FATF
Пленарне засідання FATF здійснило важливі нові кроки для убезпечення міжнародної фінансової системи від загроз шляхом:
-        Підготовки двох документів:
    - Публічна заява
FATF  
    -  Підвищення рівня виконання міжнародних стандартів по боротьбі з відмиванням коштів та фінансуванням тероризму: Постійний процес вдосконалення
-      Затвердження оцінок систем протидії відмиванню коштів та фінансуванню тероризму Німеччини та Люксембургу
-       Публікації детального дослідження щодо вразливості зон вільної торгівлі до відмивання коштів.
-      Публікації Нової Найкращої Практики щодо Конфіскації та Виявлення та запобігання незаконному транскордонному перевезенню готівки та оборотних фінансових інструментів на пред’явника.
Німеччина та Люксембург: Оцінка заходів по боротьбі з відмиванням коштів та фінансуванням тероризму
FATF обговорила та затвердила два звіти про взаємні оцінки, що оцінюють відповідність Німеччини та Люксембургу міжнародним стандартам у сфері боротьби з відмиванням коштів та фінансуванням тероризму – 40+9 Рекомендацій. Короткий огляд всеохоплюючих оцінок незабаром з’явиться на сайті FATF та повні тексти звітів будуть представлені протягом найближчих тижнів.
Незважаючи на той факт, що режими цих країн мають певні недоліки, що не відповідають вимогам Рекомендацій FATF, обидві країни здійснили чіткі зобов’язання щодо подальшого посилення національних систем запобігання, виявлення та протидії з відмиванням коштів та фінансуванням тероризму.
- Взаємна оцінка Німеччини
- Взаємна оцінка Люксембургу
 
ДОСЯГНЕННЯ УЗБЕКИСТАНУ В СФЕРІ БОРОТЬБИ З ВІДМИВАННЯМ КОШТІВ ТА ФІНАНСУВАННЯМ ТЕРОРИЗМУ
FATF вітає значний прогрес Узбекистану щодо вдосконалення режиму боротьби з відмиванням коштів та фінансуванням тероризму та підкреслює, що Узбекистан усунув недоліки, визначені FATF у лютому 2008 року. Наразі, Узбекистан не підпадає під процес посиленого моніторингу FATF. Євразійська Група продовжить роботу з Узбекистаном для посилення його режиму боротьби з відмиванням коштів та фінансуванням тероризму.
ЗВІТ ПО ТИПОЛОГІЯМ: ВРАЗЛИВІСТЬ ЗОН ВІЛЬНОЇ ТОРГІВЛІ ДО ВІДМИВАННЯ КОШТІВ
Зони вільної торгівлі це визначені території в межах країн, що пропонують послуги вільного торгівельного оточення з мінімальним рівнем регулювання. За останні роки число таких зон значно зросло і на сьогодні кількість таких зон становить близько 3000 у 135 країнах по всьому світу. Такі зони пропонують багато вигод та переваг для компаній, що діють в їх межах, наприклад, звільнення від обов’язкових платежів та податків, а також спрощені адміністративні процедури. Однак, відсутність жорсткого регулювання та прозорості зон вільної торгівлі, що є вигідним для законного бізнесу, також робить їх дуже привабливими для злочинців, які користуються цим мінімальним наглядом для відмивання злочинних доходів та фінансування тероризму.
FATF завершила всеохоплюючий звіт щодо вразливості зон вільної торгівлі до відмивання коштів. За допомогою численних прикладів цей звіт описує шляхи зловживання зонами вільної торгівлі з метою відмивання коштів та фінансування тероризму.
НОВА НАЙКРАЩА ПРАКТИКА ЩОДО КОНФІСКАЦІЇ
Здатність ефективно відстежувати та конфісковувати доходи від злочинної діяльності або кошти, передбачені для фінансування тероризму є важливим елементом дійсно ефективного режиму протидії відмиванню коштів та фінансуванню тероризму. Конфіскація запобігає відмиванню кримінальної власності або реінвестуванню та запобігає здійсненню кримінальними організаціями їх злочинної діяльності. Також, перспективи втрати вигоди від їх злочинів може деяких утримати від участі в діяльності щодо відмивання коштів або фінансування тероризму.
Рекомендації FATF 3 та 38 охоплюють саме ці питання та визначають заходи, які дозволять забезпечити більш ефективну міжнародну координацію для визначення майна, яке потенційно може бути конфісковане. 3 Рекомендація FATF визначає заходи, які повинні бути вжиті країною для уповноваження своїх установ на відстеження та конфіскацію доходів від злочинної діяльності.
38 Рекомендація FATF вимагає від країн визначення органу, відповідального за надання відповідей на запити іноземних країн для координації замороження, вилучення або конфіскації кримінальних коштів.
У цьому Звіті наведена найкраща практика, яка допоможе країнам запровадити необхідні заходи в їх режимах, що посилять правову базу, мінімізують структурні перешкоди та прискорять процеси та процедури щодо ефективного відстеження та конфіскації як в межах їх юрисдикції так і в ході міжнародного співробітництва.
НОВА НАЙКРАЩА ПРАКТИКА: Виявлення та запобігання незаконному транскордонному перевезенню готівки та оборотних фінансових інструментів на пред’явника
Одним з основних методів, що використовуються для переміщення кримінальних коштів, відмивання коштів та фінансування тероризму є фізичне перевезення з однієї країни до іншої готівки та оборотних фінансових інструментів на пред’явника. Це може здійснюватись за допомогою кеш-кур’єрів, поштових служб або вантажних контейнерів. Спеціальна Рекомендація ІХ визначає заходи, які повинні запровадити країни з метою виявлення та запобігання такому фізичному транскордонному перевезенню незаконних коштів у формі готівки або оборотних фінансових інструментів на пред’явника. Досвід показує, що країнам дуже нелегко запровадити Спеціальну Рекомендацію ІХ, зважаючи на складність вимог, що передбачають охоплення всіх вхідних та вихідних перевезень, а також використання різноманітних методів перевезення. Вказана Найкраща Практика засновується на досвіді країн, які запровадили Спеціальну Рекомендацію ІХ. Ця Найкраща Практика є доповненням до Спеціальної Рекомендації ІХ та Пояснювальної записки до неї. Вона не охоплює всі аспекти Спеціальної Рекомендації ІХ, однак пропонує найкращу практику для сфер, що підпадають під найбільшу загрозу.
БОРОТЬБА З ФІНАНСУВАННЯМ РОЗПОВCЮДЖЕННЯ
У 2008 році мандат FATF було розширено з метою включення нових та виникаючих загроз, а саме фінансування розповсюдження, що означає фінансування розповсюдження зброї масового знищення.
У цій сфері зусилля FATF узгоджуються з потребами, визначеними відповідними Резолюціями Ради Безпеки ООН та за останні роки FATF опублікувала рекомендації, що можуть допомогти юрисдикціям у впровадженні цих резолюцій. Також, FATF опублікувала Звіт по типологіям, який визначив питання, що стосуються фінансування розповсюдження та визначив напрямки для подальшого дослідження.
Пленарне засідання визнало важливість підготовленого документу щодо Боротьби з фінансуванням розповсюдження: Інформація щодо стану Політики Розвитку та Консультацій, який був підготовлений Робочою Групою з питань Фінансування Тероризму та Відмивання Коштів, зокрема Командою Проекту з питань Фінансування Розповсюдження. Пленарне засідання затвердило цей звіт, однак для його остаточного завершення та публікації, необхідно провести узгодження з усіма його учасниками до наступного Пленарного засідання FATF.

Гаряча лінія
Форми подання інформації
Перелік терористів
Перелік ризикованих країн
ДЛЯ ГРОМАДЯН З ПОРУШЕННЯМ СЛУХУ!
ЗМІ про Держфінмоніторинг

22.06.2018
ОФІЦІЙНЕ ІНТЕРНЕТ ПРЕДСТАВНИЦТВО ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ


Про відзначення державними нагородами України

01.03.2018
УКРІНФОРМ


Ігор Черкаський, голова Держслужби фінансового моніторингу: «Фінансова система має відповідати глобальним стандартам, інакше економічне зростання неможливе»

29.08.2017
ОФІЦІЙНЕ ІНТЕРНЕТ ПРЕДСТАВНИЦТВО ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ


Про відзначення державними нагородами України з нагоди Дня незалежності України

29.06.2017
ОФІЦІЙНЕ ІНТЕРНЕТ ПРЕДСТАВНИЦТВО ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ


Про відзначення державними нагородами України з нагоди Дня Конституції України

02.03.2017
НАЦІОНАЛЬНЕ АГЕНСТВО З ПИТАНЬ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ


Переможці на зайняття посад державної служби категорії «А» за 28.02.2017 року

Лист Адміністратору Архів подій RSS